czwartek, 11 czerwca 2015

E-commerce

Klient wchodzi na stronę internetową sklepu internetowego z zamiarem dokonania zakupu. Wybiera efektywne go usługi lub wkłada do wirtualnego koszyka.Jest, że realizacja transakcji wydaje się już jedynie formalnością, ale finalnie nie decyduje się on na zakup.Dlaczego?W jaki sposób przeciwdziałać rezygnacjom klientów z transakcji?


Wśród pozostałych powodów braku finalizacji http://ofertypracywdomu24.pl/tag/zarabianie-na-stronie/ zakupu, Internauci wymieniali zbyt duże skomplikowanie procesu lub nieuprzejmość sprzedawcy. Kupujący rezygnują z zakupu, jeżeli nie otrzymają w wygodny i natychmiastowy pomysł większej liczby informacji o produkcie albo dostawie, sposobach płatności albo bezpieczeństwie zakupu. Brak zakupu wynika również ze skomplikowanego, mało intuicyjnego procesu składania zamówienia w sklepie i niemożności nawiązania kontaktu ze sprzedającym. Sprzedający powinni dążyć do wyeliminowania problemów finansowych ze składaniem zamówienia w ich witrynach e-commerce albo przeciwdziałać rezygnacjom klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz