niedziela, 21 czerwca 2015

Zarabianie na stronie?

Mniej czy bardziej aktywnie poszukując zajęcia, które mogłoby zapewnić mi jako taki byt wpadłem na pomysł pracy przez internet. regularne oszczędzanie Był to handel za pośrednictwem jednego ze znanych portali aukcyjnych. Nie był to jednak sposób na całkowite utrzymanie się. Była to tylko opcję dorobienia sobie. Moja przewaga nad innymi polegała na znajomości pewnej osoby. Była to osoba na władnym stanowisku w jednej z mennic. Moja rola polegała jedynie na skupowaniu srebra. Praca była typowo wykonywana przez internet.Typowo, bowiem nie raz zdarzało się, że materiałów poszukiwałem na wszelkiej maści bazarach. Kruszec nie musiał być czysty.Do tego mógł być on w dowolnej formie. Zdarzały się monety, srebrne łyżeczki, łańcuszki. Wszystko to się nadawało. Kruszec bowiem przechodził proces oczyszczania. Obie strony były zadowolone. Osoba, której wysyłałem kruszek odsyłała mi srebrne monety kolekcjonerskie, zostawiając część materiału dla siebie. Moja praca przez internet dawała mi dostęp do kruszcu w cenie 80% normalnej wartości.


Http://es.slideshare.net/Srebrnyikar/szybkie-zarabianie


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz