czwartek, 11 grudnia 2014

Zarabianie na stronie?

Zmieniając wygląd strony internetowej da się drastycznie wpłynąć na jej konwersję.W jaki sposób poprawić konwersję? Według autorów projektu Fabryka Kliknięć, radzę przyjrzeć się poszczególnym elementom strony, a następnie tak je poprawić, aby internauci wykonywali zaplanowaną akcję - np. Kupili produkty finansowe w naszym sklepie internetowym.


zdjęcie – 10adres sklepu – 2przycisk zakupu – 9kategoria produktu – 0informacja o promocji – 8szybkość ładowania strony – 8itd.

Tu przychodzi pora na tytułowe skupienie się: sprawdź zamiast zajmować się mało istotnymi sprawami, zajmijmy się poprawą skuteczności tych elementów, których przydzieliliśmy dziesiątki czy dziewiątki. Poprawa zdjęcia na bardziej korzystne z pewnością będzie dużo bardziej bardzo dobra, niż zastanawianie się nad tym do jakiej kategorii przyporządkować produkt.


Mimo że badanie istotności to tylko jedna z funkcji narzędzia [x], to okazuje się ona bardzo ważna – dzięki niej szybciej zoptymalizujemy układ naszej strony albo szybciej zaczniemy zarabiać.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz