![](http://farm4.static.flickr.com/3832/10683312866_8e1bf70163.jpg)
Zmieniając wygląd strony internetowej da się drastycznie wpłynąć na jej konwersję.W jaki sposób poprawić konwersję? Według autorów projektu Fabryka Kliknięć, radzę przyjrzeć się poszczególnym elementom strony, a następnie tak je poprawić, aby internauci wykonywali zaplanowaną akcję - np. Kupili produkty finansowe w naszym sklepie internetowym.
zdjęcie – 10adres sklepu – 2przycisk zakupu – 9kategoria produktu – 0informacja o promocji – 8szybkość ładowania strony – 8itd.
Tu przychodzi pora na tytułowe skupienie się: sprawdź zamiast zajmować się mało istotnymi sprawami, zajmijmy się poprawą skuteczności tych elementów, których przydzieliliśmy dziesiątki czy dziewiątki. Poprawa zdjęcia na bardziej korzystne z pewnością będzie dużo bardziej bardzo dobra, niż zastanawianie się nad tym do jakiej kategorii przyporządkować produkt.
Mimo że badanie istotności to tylko jedna z funkcji narzędzia [x], to okazuje się ona bardzo ważna – dzięki niej szybciej zoptymalizujemy układ naszej strony albo szybciej zaczniemy zarabiać.
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz